سفارش طراحی سایت وکلا و شرکت های حقوقی

طراحی سایت حقوقی برای وکلا : توسط تیم مجرب در تورنتو کانادا

قدرت نفوذ اینترنت در چند سال اخیر بر کسی پوشیده نیست. مردم به سرعت به اینترنت عادت کردند؛ و امروزه تمامی خدمات مورد نیازشان را ابتدا در فضای وب جستجو می کنند. وکلا و شرکت های حقوقی از این قاعده مستثنی نیستند. آن هایی که خودشان را با این تغییر، تطبیق ندادند، در حال کمرنگ شدن هستند! حتی وکیل های با سابقه و نام دار …

اگر وکیل هستید و یا شرکت حقوقی دارید؛ ما می توانیم شما را در این رقابت آنلاین ، پیروز نماییم. تیم طراحی سایت تورنتو ما به شما کمک می کند تا در سطح جهانی دیده شوید. برای سفارش، فرقی نمی کند در کجای دنیا باشید!

طراحی سایت حقوقی برای وکلا

از وقتی طراحی سایت وکلا در میان وکیل های جوان و شرکت های حقوقی جا افتاد؛ نظم بازی وکلات تغییر کرد. تا قبل از آن اکثر موکل ها برای دریافت خدمات، به سمت افراد و شرکت های اسم و رسم دار می رفتند. اما با محبوب شدن طراحی سایت حقوقی در بین وکلایی که جوان تر بودند، سیستم قدیمی به طور کامل تغییر کرد. امروزه شاهد آن هستیم که افراد جدیدی در حال مطرح شدن توسط گوگل هستند.

در علم حقوق موکل شخصی است که به دیگری (وکیل) در انجام امری نیابت (وکالت) می‌دهد. اما در دنیای امروز؛ موکل شخصی است که وکیل خود را در صفحه اول گوگل پیدا می کند. البته اگر آن وکیل به موضوع طراحی سایت وکلا اهمیت داده باشد.

طراحی سایت وکلا

  • قسمت نمایش رزومه وکیل
  • سیستم مشاوره آنلاین
  • رزرو اینترنتی جلسه حقوقی
  • بلاگ تخصصی وکلا
  • زیرساخت وردپرس
  • پرداخت آنلاین هزینه وکالت
  • طراحی لندیگ پیج تخصصی
  • پنل آسان و یوزر فرندلی
  • آماده سئو برای بالا آمدن در گوگل

طراحی سایت حقوقی

  • مشاوره آنلاین حقوقی
  • سیستم ارتباط با موکلان
  • ساختار وردپرس با آپدیت اتوماتیک
  • انجمن برای پرسش و پاسخ موکل ها
  • پلاگین های لایسنس دار و قانونی
  • پیج بیلدر بسیار راحت و حرفه ای
  • ثبت افرادی که سوال حقوقی دارند
  • کاملا ریسپانسیو ( واکنش گرا )
  • اضافه کردن صفحه بدون کد نویسی

سئو؛ مهمترین قسمت در طراحی وب سایت برای وکلا

1. دلیل اهمیت

شما حتی اگر برترین وکیل پایه یک دادگستری هم که باشید؛ در صورت نبودن در صدر نتیج گوگل، دیده نخواهید شد. طراحی وب سایت برای وکلا هر چقدر هم که عالی و حرفه ای صورت بگیرد، در نهایت به سئو و بازاریابی اینترنتی نیاز دارد. مردم باید به راحتی با جستجوی عبارت مورد نظرشان به شما برسند.

2. پیدا کردن هدف

اگر شما به این نتیجه رسیدید که باید در کلمات کلیدی مختلف در بالای نتایج گوگل باشید؛ حالا نوبت پیدا کردن هدف خود به صورت شفاف باشید. این موضوع بسیار مهم است. سئو فرایندی زمان بر و پرهزینه است.
اگر برای مثال: روی عبارت کلیدی “مشاوره حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته ” فعالیت نمایید، اما در کل مشاوره رایگان نداشته باشید؛ در صورت بالا آمدن در گوگل تنها بودجه خود را از بین برده اید. از طرف دیگر موکلان را ناراضی کرده اید. در عوض می توانید روی عبارتی مانند: “مشاوره حقوقی آنلاین فوری” فعالیت نمایید.

سوالی برای شما پیش آمده ؟

مزیت “اف دیزاین” برای یک وکیل چیست؟

اف دیزاین یک تیم طراحی سایت در کانادا می باشد. تیم ما در ” تورنتو ” و ” تهران ” مستقر هستند. تلاش ما همیشه ارائه خدمات 360 درجه در فضای وب بوده است. آن هم در سطح جهانی ! به همین دلیل افراد تیم ما؛ با تخصص های طراحی سایت، سئو ، گرافیک دیزاین می باشند. این 3 مورد دقیقا نیازهای هر سایت موفقی می باشند، از جمله یک سایت وکالت آنلاین! اگر ما را برای پروژه خود انتخاب کردید، تمام تلاش خود را می کنیم تا یک رزومه قوی به پرتفو خودمان اضافه نماییم. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

هزینه طراحی وب سایت حقوقی برای وکلا از چقدر شروع می شود؟

شروع قیمت ها از 150 دلار کانادا می باشد. اما اگر شما در ایران هستید، امکان تبدیل به ریال با قیمت روز وجود دارد. 

برای مشاهده دقیق قیمت ها، به صفحه تعرفه طراحی سایت مراجعه فرمایید.

ساخت وبسایت وکلا چقدر زمان می برد؟

با توجه به امکانات مورد نظر شما ، زمان ساخت وبسایت وکلا می تواند متفاوت باشد. ولی حدودا بین 2 هفته تا 1 ماه زمان نیاز دارد.

اگر به هر دلیلی نیاز به بالا آمدن سایت در زمان کمتر داشتید، می توانید درخواست خود را به ما مطرح نمایید.

آیا می شود با یک سایت ساده شروع کرد و بعد از مدتی آن را ارتقاء داد؟

بله. سایت هایی که ما می سازیم ، کاملا قابل توسعه می باشند. شما هر زمان که مایل باشید می توانید به راحتی درخواست توسعه همان سایت اولیه را بدهید.

هر نوع برنامه نویسی یا پلاگین خاصی هم نیاز داشته باشید، می توان به صورت جداگانه برایتان بسازیم. آن هم زمانی که به آن احتایج دارید. برای مثال قسمتی برای نگه داری پرونده های حقوقی موکلان به صورت آنلاین

مشارکت در استارتاپ حقوقی

با توجه به فعالیت ما در زمینه راه اندازی استارتاپ در کانادا و سایر کشورها، در صورتی که شما مایل به ایجاد یک استارت آپ حقوقی هستید؛ ما می توانیم در این زمینه با شما شریک شویم. در این حالت ساختن سایت و بازاریابی اینترنتی آن با تیم اف دیزاین، پاسخگویی به موکلان و ارائه خدمات با شما می باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید، اما قبل از آن :

پشنهاد می کنیم ، فیلم صفحه سفارش طراحی سایت را مشاهده نمایید. تا با دید بهتری تصمیم بگیرید.